Ninaninaninana nanananina...

Kanske tack vare att snällaste tomten skickade rosenrot på posten
kanske för att jag också varit noga med att äta en massa energigivande mat
och sysselsatt mig med att verkligen mota negativa tankar
känner mig något mer vaken
lite mer laddad

kanske också för att jag dansade två timmar nonstop i lördags
var på Che Sudaka på Mejeriet med söta lillasyster
fick biljetten i kombinerad julklapp/födelsedagspresent
hon är så fint omtänksam och jag är så stolt över henne
hon försöker alltid hitta glädje och pepp
i allt hon gör
det var en energiinjektion att umgås och dansa tillsammans
som en dosa pepp rakt in i blodomloppet

Igår skrev jag klart kompletteringarna till B-uppsatsen
den skulle varit klar i våras
bah
men skönt att det är gjort

har bokat tid hos både doktor och kurator
nu är det dags att ta tag och få hjälp
läka, helas och ta plats

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits