drömmar

Drömmar kan vara jobbiga som fan
inatt drömde jag att jag glömde bort att min farmor och farfar inte finns längre
glad i hågen var jag på väg för att hälsa på dem
men när jag kom så långt att jag nästan kunde se deras fönster
fick jag en obehaglig känsla
och när fönstret var inom synhåll
träffade hela sanningen mig
med full kraft
rakt i maggropen
i drömmen var jag helt förtvivlad
och jag vaknade av att jag grät hejdlöst
så mycket saknar jag dem
fast det var länge sen de gick bort


en helt annan sorts obehaglig dröm hade jag när jag hade så hög feber
då drömde jag att jag hånglade med Paris Hilton
usch och fy så otäckt!
den vill man inte ha som återkommande mardröm...

idag är det strålande sol
och jag ska skriva tenta i företagsekonomi
oh joy

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits