090226

Idag är en annan dag
det är tur att ångesten inte behåller sitt grepp i mer än en dag i taget
det hade jag aldrig pallat med

Jag måste valpsäkra min lägenhet...
hur fasen gör man det?
Efterhand skulle jag tro, haha, får väl se vad lilla fröken tänker tugga mest på.

Dags att äta gröt, dricka te och se vad Sydsvenskan har skrivit idag som kan reta upp mig
på senaste tiden har jag blivit uppretad varenda morgon
de vinklar så oerhört hårt
då menar jag inte nödvändigtvis att de vinklar sina artiklar
utan att vad man väljer att publicera är en vinkling i sig
vem som får uttala sig är en form av vinkling
vad man väljer att inte ta med är en vinkling
och så vidare i all oändlighet
Det märks med all i icke önskvärd tydlighet att de är den enda morgontidningen i Malmö
(ja, jag vet att Skånskan finns men känner du en enda människa som läser den?)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits