090202

Vissa perioder känns det som att man testas
på vissa områden
som att någon testar och ser hur mycket man tål innan man spricker

denna helgen undrade jag över om det är okej
att få en inbjudan till någon som ska ha fest
strunta i att överhuvudtaget kännas vid att man fått den
inte dyka upp
inte höra av sig

kändes inte roligt alls
att behöva undra vart folk tog vägen
snarare kändes det som när man var liten
och inte blev inbjuden på någons kalas
som att man inte var bra nog
eller rolig nog

jag blev ledsen helt enkelt
och bestämde mig för att det inte är värt det
vilka mina riktiga vänner är
vet jag ju

ibland önskar jag att jag var mer långsint
jag släpper och går vidare
vilket innebär att de som det gäller
oftast inte får reda på att de gjort mig ledsen
för jag är ju inte ledsen längre

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits