Jag drar på roadtrip...

...med En Afton

Ikväll på Debaser i Malmö
imorgon Debaser Medis i Stockholm

En Afton med Prince
Artister:
Timbuktu
Tingsek
Titiyo
Pauline
Svante Lodén
... och En Afton orkestern förstås.

Det kommer att bli magiskt!

www.enafton.com

Annars springer allt på som vanligt.
Ekonomikursen är svår men rolig.
Var på en heldagsutbildning i ansvarsfull alkoholhantering igår.
Inget nytt men kursen är jättebra och jag behövde verkligen förnya mitt diplom.
På måndag handlar den om kris- och riskhantering vilket ska bli väldigt intressant!

Var hemma hos Andreas och Tora igår och kollade på min nya passion, HBOs nya vampyrserie True blood. 
Den är så bra! Snyggt gjord, intressant story, rolig. 
Nu måste vi vänta en hel vecka för att se hur det går.
Lite som när man var liten och hela världens serier inte fanns i en dator nära dig.

Jag har sagt det många gånger förut och jag säger det igen:
Mina vänner är de bästa som finns. 
Vackra, fina, underbara ni!
Så lyckligt lottad kan jag knappt fatta att jag är som har alla er!
Vänner är kärlek!



Kommentarer:
Postat av: Ronja

Ha det så bra. Vilken tur att du har så bra vänner, ddet har jag med :)

Postat av: Kottemor

Hoppas du får det underbart i El Stockholmo finaste!

Tänker på dig!

Luv!!

2008-09-26 @ 13:01:23
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Majja Star

Määääh komma till storstan utan att höra av sig så där.

2008-09-28 @ 23:31:50
URL: http://majjastar.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits