Sueno

Stål
är vad jag är gjord av idag
Inte en min 
inte en negativ min

serviceleenden all around
jag lyssnar så gärna

men inuti
aj
como me duele el amor
jag tror att om mitt hjärta inte var inneslutet i Jell-O
avtrubbat
skulle ni hört när det fick en ny spricka
ikväll

tydligen är jag helt oförmögen att läsa signaler
eller så vill jag bara så förtvivlat gärna
att jag ska vara bra nog

jag förstår honom
det är det som suger så jävla fett

jag önskade 
men 
man får så sällan som man önskar
nu stänger jag av
ett tag


fick ett fint sms från M
"se framåt, möjligheterna är oändliga :) "


Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Hjärtat...

Stanna snurren lite, det virvlar på lite för

fort nu och jag börjar bli orolig igen, inte

som i våras utan helt annorlunda.

Var sak har sin tid och man kan ej skynda, det

man önskar och planerar sker bara när man minst

anar det sällan när man vill tyvärr.



Du vet trattkantarellsteorin:

Man kan gå i timmar o leta och ej se en

enda trattis, sen när man väl ger upp och

beger sig hemåt så uppenbarar sig alltid

mängder!



...förstår ej varför man måste ge upp,

varför de luras så men så funkar det

alltid att leta svamp, slår aldrig fel.



Älskar dig min sockerbit, du är guld!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits