Sån e jag...

Denna presentationen använder jag på en community som jag är medlem i... stämmer rätt bra, eller vad tycker ni? Nåt jag behöver lägga till/ta bort?

em e jag?

E född o uppvuxen i Malmö/Falkenberg... har bott i London, 
Jerez de la frontera o ombord på en kryssare i Karibien
Bor på å e totalt kär i Möllan
Läser miljövetenskap
Jobbar i restaurangbranschen.
Journalistutbildad men trött på den branschens falska motiv, incestuösa jobbmöjligheter o brist på jobb
Älskar musik passionerat
Har jättestor familj a la 70-tal, mina barn, dina barn, våra barn... Älskar dem.
Älskar oxå att spela tekken på ps, blir förbannad när jag får stryk
Utövar Bikram yoga
Gillar att laga mat, gillar ännu mer om ngn lagar den åt mig
Pratar skånska å snackar okvalificerat skitsnack vilket folk tar på alldeles för stort allvar
Kan vara en riktig player som singel men har aldrig varit otrogen
E världens största tidsoptimist o kommer ofta sent även om jag gärna vill va i tid
Har sommarpratat i Pussel i p3
Har tävlat i Jeopardy
Språknörd av stora mått
Vill slacka hela sommaren
Försöker leva med kärlek å empati till alla

Kommentarer:
Postat av: Dennis

Tycker jag låter som en bra beskrivning av dig... :)

2008-06-13 @ 21:59:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits