Regnig måndag

Tycker att det är skönt med regn
lätt att andas
lätt att stressa ner

kom precis hem från ett konstruktivt möte
Doclounge ska ha en klubbkväll i samarbete med K3 och Johan Söderberg
inte förrän till hösten förvisso men det ska bli riktigt roligt att se hur den faller ut

sommaren kommer att bli fin
oavsett väder

tänker ta mig till 
Quick silver bowl riders i juni
peace and love i Borlänge, i slutet på juni
ska vara ansvarig för jesusparken under Möllevångsfestivalen, tema little Jamaica, i slutet på juli
ska volontära på Mossagårdsfestivalen, i början på augusti
sen tänkte jag försöka läsa in det som jag behöver komplettera
hänga hos mamma på Österlen
åka till Lönhult
hälsa på Emmy och Robert i Karlshamn
Bea ska gifta sig i augusti
ska försöka åka och hälsa på kusinvitaminen

ibland undrar man om jag kanske behöver öva på att säga nej... ?
men att säga ja är ju mycket roligare

tur att sommaren är lång
fast den brukar gå fort... innan man hinner blinka är den över
men jag tycker om alla årstider, det skulle inte vara roligt om det var sol och varmt jämt, faktiskt inte
lite omväxling behövs

sitter och pluggar till min sista tenta för terminen
ikväll är det årsmöte/tsäsongsavslut på Doclounge
plugg och jobb imorgon å onsdag
plugg torsdag
tenta och jobb fredag
österlen till helgen
sen vet jag inget mer...

 

Kommentarer:
Postat av: Sabina

kusinvitaminen skulle bli alldeles alldeles till sig om du lyckas trolla dig hit! (rekomenderar att du klär dig bylsigt med massor av lager så det dämpar kramen ngt ler)



Om du kommer ska jag släpa ut dig på långa prom i skogen.. Kan avslöja att det lär bli ett toppenbärår om inget drastiskt inträffar vädermässigt för hallonsnår & blåbärsris e alldeles fulla av bär. Smultronplanterna e i blom nu så de vet jag inget om än! :)



Massor massor av KÄRLEK


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits