Mordiskt humör

Död åt den jävel som inte bara hade den ovanligt dåliga smaken att sno min tvättid utan även slet ner lappen där jag snällt och vänligt skrivit att jag inte skulle börja tvätta förrän fem. 
Den sket han i å hakade på sitt hänglås på tvättstugan. 
Stryk ska han ha.
Nu måste jag tvätta inatt. 
Förbannelse.

Förbannelse också åt de dumma gäss av båda könen i min kurs som inte kan tänka själv.
Kritiskt tänkande har de inte hört talats om.
En fällde denna klassiska kommentaren idag:
"amen orka sitta här å lösa vaaarldsproblemen"
Men din jävla jubelidiot.
Sitt inte där och ta plats från nån annan som är intresserad.
Jag blir så jävla arg!
Idiotier vart man än lånar sitt öra.

Tur att jag har p3 hiphop i örat nu då för att hålla mig sällskap och göra mig på bättre humör.
Jason och Amato har idag sällskap av Jennie Bergendahl. 
Hysteriskt roligt.
Hysteriskt!
Jag skrattar så jag får magkramp.

Och tänka sig vad distraherande det kan vara med musik och vibbiga människor. 
Inte en enda annan tanke i huvudet inser jag plötsligt.




Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hehe.. På dom Gullhjärta!! :D

Lite uppfriskande temperamentsutbrott e bara nyttigt.. Visar att man lever o e närvarande!

Sådana vardagsbulor e frustrerande..

Tur du fick in glada ting fr andra håll.. Som sagt, du lever o e närvarande, här o nu!!!

100%

Kärlek o Kramar

Postat av: Majja Star

TVÄTTSTUGEMARODÖRER!!!

2008-05-09 @ 08:53:25
URL: http://majjastar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits