Busy Backson

Femtielva bollar i luften.
Så kan man sammanfatta mitt liv i maj.
Två tentor, en uppsats, tre jobb.
Well. 

Solen, åh, solen.
Ska till Kallis för andra gången denna veckan, känns lyxigt.
Har hunnit med att hänga på den där balkongen i måndags.
Väldigt blandade känslor.
Hemma hos familjen i Vintrie i tisdags, det var underbart mysigt!
Jag är verkligen lyckligt lottad som har dem... så fina!
Onsdag gick jag ut och drack öl med grannarna och Måns.
Hade varken tid eller råd egentligen men ibland behöver man bara... 
Stackars Måns får lyssna på allt mitt gnäll och min förvirring numera, tur att han har sånt tålamod.
Stort stöd.
Torsdag jobb på Debaser, mysigt men lite att göra så jag fick sluta tidigt, så skönt.
Idag ska det pluggas, minst fyra kapitel ska avverkas innan jobb på Wallmans.
Ska ta boken å cykla till Kallis, jaaaaaaaa.

Imorgon är det fairtrade festival på Humanitetens hus. 
Häng hela dagen, Pulejam ska spela, Deng deng dj:a.
Sen ska jag ha lite folk hemma och sen är det smutsiga södern hide out som gäller.

Mysfrukost och lite städning på agendan nu. 
No rest for tha wicked. 





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits