Sushi deluxe

Jag måste ju stjäla bilder från Ilas blogg så ni kan se hur fine Pontus fina sushi ser ut... han är en fingerfärdig man med talang, minst sagt.









Yummy.
Oh yes.

Sushibaren på Regementsgatan is the place to go om man vill äta SM-mästarsushi och hänga med P.
(www.sushi-baren.se, jag vet fortfarande inte hur man gör länkar, sorry peeps)
Deras motto är "vad man gärna gör, gör man i regel bra"
Jag kan bara hålla med.  

Ja, okej, ni får en bild på Pontan också... bara för att.



Fast jag tycker nog inte att den gör min stilige gode vän rättvisa =)




Kommentarer:
Postat av: Anonym

JAG LEVER FÖR SUSHIEEE :D

Postat av: Kottemor

Hahahahahahahahaa, jupp, bara därför att:)
pussar!

2008-03-15 @ 09:39:15
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits