Inte sjuk...bara korkad.

Boven i sjukdramat är funnen.
Låt mig säga så här: om man har en mycket liten energireserv och man redan bränner sin ljusstump i båda ändarna, då borde man vara rädd om sig, eller hur?
Då borde man t ex tänka på att man inte tål sötningsmedel.
Inte bara köpa första bästa smaksatta skit och glad i hågen dricka det... men så klok var ju inte jag igår.
Bara törstig.
Idag har jag varit däckad. 

Min egen dumhet upphör aldrig att förvåna mig.
Nya tag imorgon, igen.
Mig biter det inte på.
Inte egentligen.

Jag ska samla energi.
Som en liten ekorre.

Har sett två filmer, älskade båda två. 
Ovanligt men sant.
"Tillsammans är man mindre ensam" (åh, Audrey Tatou)
"The dark is rising" 

Har fått hem de två första säsongerna av Heroes på posten.. 
Nu blir det tentaplugg, varvat med Heroes, vårpromenader och matlagning.
Efterlängtad dejt på torsdag. Lite pirrigt... med tanke på vart vi ska.
Ännu mer efterlängtad dejt på lördag... åh, vad vi har mycket att ta igen och dessutom ska vi se A Bossa Electrica.
Hm...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits