080704

Tänker att min blogg måste vara rätt trist att läsa. Ytterst sporadiska och ganska kryptiska inlägg. En salig blandning av funderingar, avreageringar och texter som kanske inte alls handlar om mig utan bara måste komma ut. 
Det är ett märkligt fenomen när man får kommentarer från okända människor som inte vet något om sammanhanget som man skriver om. Eller människorna det handlar om. 

Lite som det här med facebook. Allt man gör där är ju ytterst offentligt, jo, man väljer själv men ändå. 
Det är på gott och ont det där. 
Väldigt praktiskt för att få snabb info om allt möjligt men samtidigt har jag ju lagt till alla möjliga människor som vänner där. Ibland tänker jag att alla kanske inte borde veta så mycket men samtidigt tänker jag också att jag inte har något att dölja. Inte egentligen. Jag skäms ju ytterst sällan över vad jag gör. Även när jag kanske borde. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits