twothousandgrrrreight

Nu vet jag allt om Norra Sorgenfri. 
Bara fråga mig.
Men det är svårt att skriva utifrån det perspektivet som krävs så nu är jag inne på femtielfte versionen av mitt arbete. 
Som ska lämnas in... imorgon.
Som ska redovisas... imorgon. 
Men jag är ovanligt lugn.
Om det är något jag är bra på så är det att skriva klart med en deadline hängande som ett hot över mig.

Jag har stora förhoppningar för året som precis börjat. 
Bättring på alla fronter var det en naggande god vän som lovade.
Riktigt så storstilad är jag inte.
Jag nöjer mig med att tro att detta kommer att bli ett twothousandgrrreight year. 
Damn it!

Satt på Stadsbiblioteket i två timmar och pluggade idag.
Så vackert och inspirerande men fy vad kallt. 
Var stelfrusen när jag kom hem.

Sen var jag på yoga med Jennie. 
Det var skönt men det var kallt där också.
Våren får komma när som helst, jag lovar att inte klaga. 
Förutom på pollen.
Och att man aldrig har tid att vara utomhus.
Hahahahahaha.

Fast det får gärna bli riktig vinter också.
Snö.
Is.
Tystnaden som bara finns på natten när snön nyss fallit. 
Gnistrande stjärnor.
Nattpromenader.

Kärleken är tillbaka. 
Den där som bubblar ur kroppen,
ut i ett stort leende.
Den som kommer djupt inifrån,
från den man är.
Jag tappar bort den ibland
och då tycker jag inte om mig själv. 
Inte alls.





Kommentarer:
Postat av: Kottemor

hejja hejja hejja!
Hahahhaa
Det SKA gå bra.

OH så skönt att höra att du ler hjärtat!!
Ger mig fjärilar i hela kroppen att veta att du mår bra, bättre igen!!!

Pussar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits