oväntat

Sitter här och är djupt omotiverad att plugga
precis när det är som viktigast att jag ska orka
har fått ett bud från familjen som oroar mig mycket
mamma ligger inlagd på sjukhuset
visserligen för observation 
men det räcker för att jag ska oroa mig
min mamma är superlimmet som håller samman världen
eller åtminstone vår familj
Det finns inga ord som overhuvudtaget kommer i närheten 
av att beskriva den kärlek jag känner för min mamma

Det känns i hjärtat att höra hennes röst
så trött
men ändå mest oroad 
över familjen
över vännerna i teatergruppen
för de skulle ju ha föreställning denna veckan
Hon är otrolig min mamma

Så här sitter jag och vet inte om jag ska gråta 
klättra på väggarna 
eller kedjeröka
kan inte se vad jag läser

då visar det sig att det är wutangspecial i ett visst radioprogram
som en gigantisk energiinjektion börjar det plötsligt sjuda av energi
i hela rummet

inte riktigt vad man väntat sig
men tack för den =)

Musiken kan verkligen göra underverk ibland
inte så att man glömmer 
men man orkar en liten stund till
ett steg till

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Men vad e det jag läser.. Skickar massor av Kry På!! Hälsa henne jättemkt fr mig nästa g du talar med henne & när du träffar henne ge en lång stor kram extra & säg att den e fr mig!!

Håll mig så uppdaterad du orkar o kan.. Och behöver du ngn att prata med så vet du var jag finns.. Alltid!!

Massor av Hjärtekramar

2008-01-09 @ 14:11:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits