Ny termin

Har suttit på en totalt meningslös information idag. 
Inte så roligt att börja terminen på det sättet... och dessutom ska vi ha en helvetesdag på tisdagarna. 
Vad sägs om 8-10 (argh så tidigt) och sen 15-17?
I teorin skulle man kunna klämma in fem timmars pluggande däremellan och jag ska verkligen försöka göra det också. Lättare att sitta på skolan och plugga än hemma... mindre distraktioner. 


Har bestämt mig att sluta blogga på Myspace. Tycker att alldeles för många människor som jag inte vill ska veta något alls om mitt liv läser in väldigt konstiga saker mellan raderna och drar sig inte för att kommentera heller. Me no like. 

Allas åsikter har tagit mig rätt hårt märker jag... var rejält deppig igår. 
Men idag funderar jag på riktigt. 
Jag har fått mycket också, han är fin och en fin person tycker jag... fortfarande. 
Även om the point is taken. 



Kommentarer:
Postat av: Sabina

Tråkigt att folk pestar.. Varf lägga energi på att vara negativa?! Har inte förstått de som läser folks bloggar & sedan "roar sig" med att sänka!

Har dom ett så litet liv sj att de måste göra så? Bara att beklaga i så fall!

Hur e det med dig godingen?

Har du aldrig vägarna förbi?! *S*

Massor av Kramar & Kärlek

(höll alldeles på att glömma.. du e utmanad! )


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits