lördag

Vilken mysig dag igår
Pyssel hemma
långpromenad i parken 
häng med goda vänner
eftermiddagsölen som vi längtat efter en vecka =)

Hängde med goda vänner på kvällen också
fler hårda men ärliga ord i ett visst ämne
visst har han rätt, min gode vän A
å brorsan också
Det är inte bra det här
En liten stund i taget
så ska jag nog kunna komma över det
fast jag inte vill
egentligen
men jag fattar också att det är bättre för mig
jag vet säger jag hela tiden när ämnet kommer på tal
men egentligen känns det som att jag inte fattar nåt

Vi såg Che Sudaka live igår
åååååh så bra
helt fantastiskt 
svettigt
ösigt
kickande

Önskar att jag aldrig gått vidare efter konserten
det hade varit en bättre plan på alla sätt
men det gjorde jag 
och kanske är det bättre trots allt
för det är verkligen dags för mig att erkänna saker som de är
för mig själv

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits