lite mindre orolig... desto mer B

Mamma har fått komma hem från sjukhuset.
De vet fortfarande inte vad det är men sänkan är åtminstone på väg ner... 
Jag är fortfarande orolig för henne, såklart, men det känns skönt att hon är hemma. 

Varför är jag så slarvig med mitt pluggande? 
Det är roligt, intressant och inspirerande, hur kan jag glömma det mellan varven?
Varför hänger jag hellre tuff och gör samma saker som jag gjort i vad som känns som en evighet?

Har lagt ner många timmar på läsande idag.
Även om jag är trött i skallen så är det fortfarande i allra högsta grad intressant. 
Ska tenta imorgon klockan 08.15. 
På tal  om A och B. 
Skulle kunna tenta nu, 02.00. 
Men tydligen är alla som arbetar på högskolor A-människor. 
Får väl tvinga mig att gå och lägga mig då. 

Har funderat på att jag måste lägga ner minst fyra timmar imorgon,
fyra timmar på lördag,
och fyra timmar på måndag på mitt arbete som ska lämnas in på tisdag.
Just det, tisdag förmiddag också.
My god, tänk om vi haft så lång tid på oss att skriva artiklar när jag gick på Skurup.
Vilka grävande journalister ... tanken svindlar.
Hehe.

Längtar till tisdag.
Då ska jag leka.



Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Hej allra käraste sockerhjärtat!

Bara inne för o skicka dig en massa styrka inför pluggandet!:)
Kommer gå bra, du är bäst!

Love ya!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits