hopplöst löst hopp

Har blivit utmanad av min kära kusin vitamin så jag svarar på de här frågorna... lite småkul men framför allt så är det en ursäkt att ta en paus i städandet. Fy vad tråkigt det är att städa, det lär ju aldrig bli roligare. 

Känner att jag sitter fast just nu, tror att det blir ännu värre av det. 
Mitt liv känns ganska värdelöst just idag. 
Till vilken nytta gör jag allt det jag gör, egentligen?
Vill inte alls.
Vill bara dra täcket över huvudet.
Eller dricka mig själv under bordet. 

Anyways, de där frågorna:

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Flyttade hem till Malmö efter fyra år i London. En chock för systemet som jag vill minnas det.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jag säger som kusinen, det här med bloggar är smidigt, man kan gå tillbaka och kolla. Intressant att se att den där känslan av att sitta fast fanns då också. Och deppigheten. Det måste vara vintern. 
 

Fem snask du gillar?
Lejonet och Björnens Bananchokladglass (ny passion)

Jättesalt

Choklad (i nästan alla former)

Nötter

tårta

Fem sånger du kan hela texten till?
Fem? Mitt mest värdelösa vetande måste nog ändå vara att jag kan texten till en faslig massa låtar...

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Resa. Bara arbeta volontärt. 

Tre dåliga vanor?

Sover för mycket. 

Förälskar mig i fel personer. 

Tränar för lite.

Fem saker du gillar att göra?

Gå på riktigt feta konserter.

Slacka.

Hänga med fina människor.

Titta på film.

Resa. 

 

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Man ska aldrig säga aldrig

Fyra favoritsaker:
Min mac

smörgåsgrillen

mobilen

sängen

 

Sådär då... ibland är det kanske nyttigt att fundera över sitt liv lite. Men nu orkar jag inte grubbla mer. 


Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Du må känna dig värdelös vissa dagar, det gör jag många.
Men du ska veta att du är otroligt värdefull för väldigt många människor!
Satt djupa spår, älskat, älskar, sagt klokheter i mängder och bankat in vett på de som behöver, att du bara finns där och är du är jag så himla glad för och att jag faktiskt fått lyckan att ha dig i mitt liv i alla de där åren sen du flyttade tillbaks till Sweden:)

Pussar i mängder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits