En viss saknad efter en viss.

Dagen har präglats av en jakt på vakenhet
jag har inhandlat rosenrot
fixat mina franska naglar ( väldigt poppis hos vissa, hehe)
inhandlat träningskort
men bara kört ett väldans litet träningspass för att vara mig
kört ett pass för att blöda igenom rygg, axlar å armar
låter kanske märkligt för icke invigda 
men med tanke på vilka slaggprodukter som samlats i mina muskler så
ja
de behövs
i säkert en månad
kanske två
sen kan jag börja dra i vikterna på allvar
för er som känt mig bara ett tag så låter de konstigt
men jag kan mycket om de där
När jag tagit så väl hand om mig
köpte jag tulpaner
kanske  mina favoritblommor
röda
glädje
för en billig peng

ikväll har jag fått många insikter
de som präglat kvällen e en åsikt
från flera håll
"han utnyttjar dig, han spelar på den du är"
tungt
jobbigt
men kanske sant
nu måste jag tänka
reflektera
på allvar

jag återkommer 
i frågan

de finns ju fler
saker att överväga
fler människor 
att ta hänsyn till
trots allt.

Kommentarer:
Postat av: Majja Star

Love you baby och hoppas att vi ses snart.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits