up to date

Så vad har hänt på senaste tiden?

Söndag, tårtkalas med familjen.
Myshäng med M.

Måndag, plugg.

Tisdag födelsedag.
Mysfrulle på Simpan med Jennie å Monica.
Mysmiddag på Carib med frugan.
Myshäng hemma med Sonia å Ax2
Fick massa fina presenter och vackra blommor, snälla finaste vännerna.
Röda rosor fick jag ... det kan jag inte minnas när jag fick sist... =)

Onsdag... hmmmm....
Jobbintervju på Va syd.
Depp.

Torsdag
fick jobbet!
Alla hjärtans dejt med Ila, vi såg Juno på bio å den var underbar!
image5
Myshäng hemma hos C å V.
Lååång kväll
Vi kom aldrig så långt som ut

Fredag
lite jobb
hos Helena
Myshäng med Rida på Metro
Inkonst med Nico
Mission
Hårdrockschilenare =)

Lördag
klassfest i säkert 45 min
Häng hos Jennie
Inkonst, Lazees releasegrej
Deng dengs fest

Söndag
Kaffe på hörnet med Johanna, Irika å Sonia
Mysmiddag på Siciliana med Muhri å Sonia

Å så plugg emellan allt det här.
Å funderingar.

Dags för en ny vecka, en pank sådan men det gör inget.
Måste stänga in mig och plugga.
Plugga
Plugga
Plugga
Plugga
Inte grubbla.

Ny kaffedejt imorgon
Lovely =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits