time out

Jag måste nog ta en riktig funderare över vad som är vad.
Jag brukar grubbla för mycket men nu kan jag faktiskt inte reda ut det hela.
Måste få hjälp med det här känner jag. 

Balansen är rubbad på något sätt.
Förut mådde jag dåligt i perioder.
Nu mår jag bra i perioder.
Är alldeles ömhudad.
Ömtålig.
Lättsårad.

Jag tror att det pågått i flera år.
En sak som läggs ovanpå en annan
hela tiden

Men det svåraste för mig att erkänna för mig själv 
är att jag faktiskt behöver be om hjälp.
Men jag måste.
Jag har inget val denna gången
Jag har fastnat
i ett negativt mönster.

Om ni inte hör ifrån mig eller jag inte svarar när ni ringer så vet ni varför.

Men jag hoppas att orken återvänder på riktigt, snabbt.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hej Älsklingshjärtat!

Du vet att jag alltid finns för dig om du behöver ett öra eller en kram!!

Time out kan vara nyttigt ibland.. Gå in i sig sj lite. Se över känslor, liv, relationer!

Önskar o Hoppas du ska finna din väg snart.. En väg full kärlek o respekt! Det e du så värd.

Och det FINNS för dig! *tvärsäker*

Var rädd om dig.. Vårda Ditt Hjärta o Din Själ! (o kräv att alla som e i ditt liv gör det samma)

Massor av Kramar o Kärlek


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits