söndagssnöande

Idag undrar jag hur jag tänkte när jag tvunget ville ha tv4 film? 
Innan jag hade den kanalen läste jag tablån och tänkte ofta
"den skulle man ha, det går ju skitmånga bra filmer där"
Jaså? Har sett två hela filmer sen jag fick den. TVÅ.
Uselt.

Annars väger jag för och emot, för och emot om jag vågar se "the hills have eyes" själv eller inte...
Hade ju hoppats på söndagshäng så jag slapp sitta och gömma mig bakom kudden själv. 
Jo M, jag gillar verkligen skräckfilm, hela poängen är ju att man ska bli livrädd, haha. 
Men ibland är det mycket blod och splatter, det gillar jag icke. Ge mig otäcka spöken anyday.
Såg "Sin eater" med J i fredags. Den handlar mycket om katolska kyrkan, en otäck instutition helt i sig själv. 

Annars får jag väl söndagshänga med mina böcker hela kvällen. Måste klara omtentan på fredag, måste, måste, måste. Men jag kan inte få in all naturvetenskap i skallen. Fan!

Hjälpte till med en flytt igår... A å T har fått ny fin lägenhet på S:t Knut. 
Jag måste också flytta kände jag.
Men min lägenhet är så billig att jag blir snål. Men å andra sidan, vem ska jag spendera pengar på om inte mig. Blir jag lyckligare i en annan lägenhet? Det är frågan. Skulle va sjukt najs att ha ordentlig plats till mina saker. Tycker om mina saker och det retar mig att jag retar mig på dem. Det som skulle kunna vara en njutning är istället en belastning. 

Hade en rolig kväll igår... mycket tack vare M i sitt esse. Skrattade mer än på länge. Skönt att umgås.

Undrar om jag borde ringa det nästan obligatoriska söndagssamtalet idag? Mycket roligare att söndagssnacka när vi inte gjort nåt dumt kvällen innan, det var ju så samtalen kom till... den där kaffen vi alltid snackar om att dricka kanske kan bli verklighet i veckan. Jojo, chance would be a fine thing. 
Men det är tanken som räknas. 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits