Prover

Var hos doktorn igår, de snodde massa blod och sa att om jag inte fått besked inom två veckor är det inget fel. 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det alltså. 
"om du inte är piggare om två veckor och du inte hört något från oss så ligger bollen hos dig"
Ja, för jag är ju mer kvalificerad att bedöma än han är? 
Eller?
Önskar att jag kunde förklara den förlamande trötthetskänsla som gör att jag visst förstår det jag läser men jag är totalt oförmögen att komma ihåg det. 
Vänner som är irriterade för att jag inte minns saker som de berättat. 
Jag kan inte hjälpa det.
Faktiskt.

Men... på lördag är det äntligen dags för vår fest som vi planerat så länge. 
Det ska bli så roligt! 
Längtar tills dess. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits