Pepp?

"Vi ska finna frid. Vi ska höra änglarna. Vi ska se himlen gnistra av diamanter."
Anton Chekov
En annan vattuman =)

Vem läser min blogg egentligen? Vissa vet jag ju redan. Men jag kan ju också se hur många som varit inne varje dag... hm. 

Äntligen har jag fått kurslitteraturen, det började bli lite svettigt att ligga efter. 
Men idag när jag kom hem låg de där innanför dörren, sprillans nya och skinande. 
Ska ta och läsa ikapp tänkte jag. 
Det är mycket denna veckan. 
Och jobb på lördag. 
Fick mail idag om intervju angående det andra jobbet, håll alla tillgängliga tummar, låna gärna några extra. 
Dan efter min födelsedag så jag antar att jag inte får dricka föör mycket vin.
Fast å andra sidan är intervjun 15.00, haha. 

Jag har haft en bra dag i skolan idag men jag har varit såå ARG inuti.
Fattar inte att jag ens bryr mig längre.
Men jag tror ju benhårt på karma så han lär få känna hur det känns.
Snart hoppas jag.

Mamma är fortfarande inte frisk.
Jag är orolig som tusan.
Ska försöka köra ner på onsdag...om jag hunnit få tillbaks den utlånade bilen vill säga =)

Tänk positivt.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits