Monday indeed

Jaha.
Klockan är bara två och det har redan gått överstyr på alla håll.
Måndagar suger så fett att det inte ens är ett skämt.

Nu vill jag dra för gardinerna
gå i idé
och inte komma fram igen nånsin
Men det ska jag såklart inte
obstinat som jag är

istället ska jag
snyta mig
leta upp ett par lämpliga skor
och bege mig ut i solen

image6

en liten bild från älskade Möllan för att pigga upp, hehe.

En måndag kan bjuda på oväntade överraskningar också.
Jag har varit vaken så länge att jag hunnit äta både frukost och lunch.
Hör och häpna.
Eller läs och häpna.

Eftersom jag skulle göra nåt snabbt att äta till lunch
tog jag
nudlar
röd lök
qournbitar
å Keldas thaisoppa
ihopslängt på två röda
bara att bryna löken å bitarna
i med soppan
koka 5
i med nästan klara nudlar
å vet ni...
det var gott!
Haha.

Kommentarer:
Postat av: jenni ö

oj, där är den - skylten! haha. tror jag ska ta en möllanvända nästa vecka och fota lite. lust å joina?

2008-02-19 @ 10:16:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits