Sista stressen.

Står inför ännu en vecka med noll luckor i schemat.
Det stör mig.
Särskilt som jag inte hinner med de som jag vill hinna med.
Men det är en enda liten vecka, sen är jag arbetslös och julledig från skolan.
Inget mer Wallmans Malmö, jag sörjer det redan.
Det har varit år fyllda av galna upptåg, stress och goda vänner.
Helt enkelt underbara människor.
Så på så sätt gör det mig inget att jobba trots att jag egentligen inte har tid.
Borde tentaplugga istället men det finns omtentor om det skulle skita sig.

Annars snurrar tankarna i skallen i 190 i vanlig ordning.
Ska sakta ner i jul, vara ledig.
Gå ner i varv och tempo.
Meditera, mysa.
Underbart.

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Det kanske är meningen att du ska ha en lucka?:)

Hinna det du aldrig hinner.

Du har så mkt mitt hjärta, men det är ju så med måsten.

Älskar dig alltid!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits