Look busy....?

06.21
en tid när jag inte är vid medvetande alls
om jag inte varit uppe tills dess förstås
då vaknade jag av att mitt husspöke skakade min säng
vilket jag tyckte var totalt oförskämt
bestämde mig genast för att jag drömt
och däckade av igen

det visade sig såklart vara en jordbävning
4.7
värsta i Skåne på 100 år

och nu tar alla Jesus-freaks tillfället i akt att säga att han är på väg
för det står i bibeln att hans ankomst ska förebådas av jordbävningar
kan någon förklara för mig
hur han kan vara med oss alla, i alla våra dagar
i ena andetaget
och i nästa säger man att nu, nu är han på väg

organiserad religion
vilken förbannad bullshit

jag håller med Jowan
"det är alltid nån religiös mumbo jumbo när det händer något"
kunde inte sagt det bättre själv

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hehe.. Ursäkta att jag skrattar, håller givetvis med dig.. Som alltid! Men du menar att det finns de som slår på trumman nu?!? För en (ganska liten, om man ser till hur det kan vara) jordbävning i Skåne?!? Det var i så fall ingen stor entré han tänker göra för nog borde det rysta mer i moder jord om de hade rätt? ;)



Hjärtat.

Vill du ha bensinpengar i julklapp?? S



Pussar o Kärlek



love you




Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits