doobiedidoo, de en doobiedidoo, jag menar doobidobidobidobidido.

Julstämning...
Somnade i soffan vid elva igår och vaknade oförskämt pigg och projektig (hehe, älskar såna ord) vid tio. 
Det goda humöret är tillbaka som om det aldrig varit borta. 
Kanske var det bara på solsemester en stund, man kan inte så noga veta.

I vilket fall så har jag fixat och donat lite inför de kommande dagarnas hets i form av plugg och jobb.
Måndag till torsdag inrutat schema nästan varje sekund.
Ja, jag vet att jag tagit det på mig men lite kan man ju få gnälla. 
Jag jobbar bäst under lite press så jag ser fram emot en bra vecka.
Och julfest med fina vänner på lördag! 
Vegetariskt julbord i knytkalasform.
Längtar redan...

Det händer saker  av väldigt förvånande karaktär mest hela tiden. 
Förundras ständigt över människor. 
Hur blind jag kan vara, missar massa saker som händer människor i min närhet.
Inte bra. 
Måste verkligen jobba på att vara mer lyhörd.

Det som däremot är bra är när man blir alldeles förundrad över hur fina vissa människor är.
När man minst väntat sig det.
Det är vackert...




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits