Busy bee.

Jag vet att jag tjatar en massa om ett och samma ämne men jag är verkligen så otroligt lyckligt lottad som har mina vänner!
De är finast i världen ska ni veta.
Och jag menar er allihop, även om vissa kryper närmre hjärtat än andra ibland ...

Igår provade jag att klättra för första gången... ååååååååååh så roligt! 
Inte för att det gick vidare bra, trots att Jowan var väldigt uppmuntrande... 
Sjukt stel i min axel idag men det är det värt. 
Fötterna mår väl i ärlighetens namn inte heller helt bra efter att ha varit inklämda sådär men det skiter jag i. 
De får helt enkelt härda sig för jag tänker klättra så snart jag hinner igen... 
Och är det något jag vet från tidigare träning så är det att träningsvärk lönar sig, haha.

Denna veckan är plugg/jobb/yoga/plugg/jogg/yoga/plugg/jobb/yoga i en enda racksträcka fram till torsdag. 
Inte utan att jag tycker att det är lite roligt trots allt. 
Älskar ju mitt jobb och det gäller att ta vara på de sista passen man har chansen att jobba mitt i den kärleken som är Wallmans i Malmö.
Det är så fint att komma till jobbet och mötas av den där värmen.
Sen skadar det ju inte med all sjuk, smutsig humor som piggar upp mitt i stressen, jag gillar det!
Restaurangbranschen är minst sagt speciell...

Dags att kasta på sig sminket så man ser lite piggare ut. 
Det är något med december som gör att man tittar i spegeln på morgonen och tillbaka tittar en sliten heroinjunkie i sina värsta år. 
Charmigt.

Till sist, en uppmaning eller tre, för att ni vet att ni inte behöver lägga alla de där julklappspengarna på prylar:

www.naturskyddsforeningen.se/klimatuppropet 

http://www.stadsmissionen.nu

http://www.unicef.se/








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits