vägar tillbaka och framåt

Jag har massa funderingar 
men inga som jag vill dela med mig av
är fortfarande deppig långa stunder
men gladare på det stora hela
fortfarande trött långa stunder
men piggare

Har hittat en ny, svår utmaning
en passion
bikram yoga
jag tror att det är en läkande process för kropp och själ

Problemet med att börja bli piggare
är att jag börjar tänka för mycket
hur det nu är möjligt
val som gjorts i ren förvirring
var kanske inte de bästa

jag bär på en saknad ikväll
som gnager på mig
som snurrar i skallen 
mer än vanligt
bilder som inte vill försvinna
minnen

Det kryper i kroppen på mig
jag vill härifrån
vill ut och upptäcka
åka iväg
jag måste resa snart
jag måste
nya tankar
nya människor 
människor jag aldrig sett
som aldrig sett mig
inga gamla sår att riva upp
gång
gång
gång
gång
gång

Känner lust efter äventyr


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits