statistik

Statistik är ju, som alla vet, ett av de mer tillförlitliga verktyg man kan använda sig av.
Jag har sett på statistiken härinne att antalet som läser min blogg har ökat... vem är det som läser?
Jag blir ju galen av nyfikenhet, lite grann som när folk ringer från skyddat nummer.
Alla jag känner som har skyddat nummer har nån gång åkt på en verbalt däng för att de inte har vett att berätta att de är de som ringt. Hehe.

Denna veckan är sinnessjuk. 
På riktigt.
Och just nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, annars hade jag inte ens hunnit sitta här.
Fan.
Jag som älskar att ha många bollar i luften känner just nu att jag skull önska mig mer tid att bara pilla i naveln och fundera lite.
Och utforska saker lite närmre hade ju inte heller varit fel.
All in good time kanske 
men shit vad många måsten det blev helt plötsligt.

fascinerande övningar i tålamod.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits