jomen

Jag kan knappt fatta vilka fina dagar jag har...
Yogan gick bra i måndags, har problem med en position men jag är för otålig, som i allt annat. 
Det är svårt att utöva dynamiska rörelser med tålamod.
Lite snöigt måhända.

Tisdag är dagen med den, vanligtvis, långa håltimmen. 
Så icke idag. 

Cyklade som en fartblind höna till Orkanen för att fiska upp en bok som vi plötsligt ska ha läst till tisdag.
Framförhållning, javisst, MMS starka sida.
"beställ den från Bokus, den kostar 188"
Jo, enda problemet då är att då lär den komma samma dag den ska vara läst, om man har flyt...
Nåja, mitt fartvidunder till cykel gjorde att jag har ett ex hemma.
Intressant bok det där!
Miljö som politik heter den, tror jag, och är skriven av Andrew Jamison. En, i mitt tycke, brilliant föreläsare som jag ser fram emot att höra igen på tisdag...

Men jag hann va hos A&T å käka lunch ändå. 
Vilken lyx att få mat å nice häng sådär mitt på dan...tack!
Tillbaka för föreläsning om internationella avtal. 
Har suttit mycket på cyklen i regnet idag fast jag gillar det bara det inte spöregnar.
Så skönt att va utomhus och i rörelse, inte fast inne.

Ikväll var jag på besök hos J.
Överraskande musikprat. 
Väldigt överraskande på vissa sätt. 
Men spännande.

Glad som en speleman är jag och lite för insnöad i min musik på datorn så jag kan inte sova... men måste ju...




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits