HAHAHA

Gomorron denna strålande söndag

Ser att jag, i mitt öliga tillstånd, inte skrev nåt vidare om rubriken på förra inlägget.
Det kan man ju tolka som man vill (extra roligt)
men vad jag egentligen tänkte lägga till var att jag tankat hem (ja, fy så hemsk jag är) en massa låtar med Ween. 
Det bandet blir jag inte riktigt klok på... en salig blandning av stilar med en hel del galna texter. 
Jag gillar det...
fast nu kom jag på att just den låten kanske inte alls är Ween. 
Hahahahahahahahahaha, förvirringen är total.
Men musiken är göttig. 
Och rubriken får stå kvar eftersom det blev så galet roligt på så många sätt...

Nu är jag vaken alldeles för tidigt igen. 
Solen väcker mig genom att nynna en liten hundlåt och se sådär somrigt inbjudande ut. 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits