fler underbara dagar

har ett leende på läpparna som suttit där sen i lördags
oj så fint livet är ibland

och tänk att de där nya tankarna som jag efterlyste 
fanns det någon som kunde inspirera mig att tänka
alldeles på nära håll
bara på andra sidan torget faktiskt

Jobbade i fredags, det var mys som vanligt
men musiken gör mig galen
som vanligt
fy faaaan, jag förstår inte hur folk kan lyssna på sånt

I lördags mötte jag upp 2 ggr Västerås Andreas 
vi gick och kollade på AP på Gustav
en runda på stan
upptäckte att det finns set med pennor på Matton som kostar 2500
förstod inte varför
varje dag nya saker som jag inte förstår mig på
det är betryggande
då finns det mycket kvar att upptäcka
Fika på Nova
Jonas, Johan och två kompisar till dem tittade in
=)
Inhandlande av "snygg och skön" basketboll till Emil
Ett par glas vin hos Jennie på kvällen
Titt in på Volym
Titt in hos Jonas, Johan och Erik
Disco Partizani på Inkonst
sen... =)
leendet sitter fortfarande kvar som sagt

Födelsedagskalas i Vintrie för Emil
15 alleredan
Fast Anki tycker att 5 hade varit en mer passande ålder
dels för att han blivit stor så fort och dels för att han beter sig som en 5-åring emellanåt
fast det gör ju pappa också konstaterade vi
jag med för den delen, haha
Jättemysigt hos la familia, som vanligt
fika, frisbee, basket och en maratonrunda TP

Idag har jag varit på studiebesök på Miljöförvaltningen
Väldans intressant!
Nu är jag bara hemma om och käkar lite, ska strax möta upp mina söta grannar och cykla till skolan igen

Bikram ikväll

Åh, underbara dagar


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits