Filmfantasten talar

Jag har en ny favoritregissör:
Guillermo del Toro

Han har bl a regisserat Pans Labyrint, Britta och jag såg den på bio och den var underbar. 
Spännande, otäck och oerhört vacker. Bildspråket är utöver det vanliga, minst sagt. 
Det gäller också för filmen vi såg ikväll, the Orphanage. 
Lika drömskt vackra bilder. 
Otäck på flera plan. 
Såg på nätet att han ska regissera the Hobbit ett och två. 
Jag lär sitta klistrad.

Har haft en fin filmkväll med fina vänner. 
Med så fina människor i sin omgivning kan man egentligen inte önska något mer. 
Jag känner mig blessad. 
Planer lades på att återuppta middagarna som vi var duktiga på förut, det ser jag grymt mycket fram emot =)

Nu är det dags för en helg av jobb, plugg, jobb, plugg och mera plugg. 
Träning ska det klämmas in emellan också, för att bota rastlösheten som kommit med att hälsan och energin. 

Längtar till fet konsert på måndag, ojoj. 
Method man och Redman på Vega.

Känner mig lite fundersam också.
Men mest nyfiken.
Tålamod är en dygd säger dom. 
Det vetefan det.

Kommentarer:
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html

hoppas du vill vara med o tävla om stevemadden skor!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits