constant over stimulation numbs me but I wouldn't want it any other way

Jag har en Toolrevival i mitt hem.
De som har åkt i min gröna bubbla har antagligen också hört Tool
Alla lär inte ha uppskattat det.
Med tanke på att Aenima var den enda kassett jag hade i bilen när radion inte funkade... haha
(ja, tänka sig...måste jag fått, eller möjligen snott av Doug, han älskade ju kassettband passionerat) .
Hjärntvätt.
Shiiit vad de är grymma!
Minnen (nåja) från konserten på ... Astoria i London tror jag väl att det måste varit.
1997 tror jag väl, mycket skumma saker på g då, det blir inte nåt man berättar för eventuella barnbarn tror jag.
Den konserten var nåt av det mest bizarra och samtidigt underbara jag nånsin hört och sett.
Jag vill minnas att vi alla var av med våra tröjor när konserten var slut. 
Det var sinnessjukt varmt därinne. 
Inte varje dag man måste gå hem i centrala London iförd jeans och BH.
Misbehavin with style indeed.
Scott, Ollie, Doug... hm, kanske Maria? Minns inte exakt, det var ju ett tag sen.
Good times.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits