There's a seven in the morning?

Vi hade väldigt storslagna planer för att komma igång med träningen idag... Jennie och jag hade bokat in oss på ett yogapass. Inte vilket yogapass som helst utan ett som började 07.00. Jamenvisst, lika bra att rivstarta direkt. 

Ni som känner mig vet hur sinnessjukt trött jag är på morgonen så när klockan ringde 06.30 var jag inte alls vänligt inställd till att lämna min varma soffa där jag däckade framför tv:n igår. Jag tar mig aldrig över i sängen nuförtiden... kan bero på mitt soffsurfande sällskap, vad vet jag?
Jennie ville inte höra på det örat så fem i sju sammanstrålade vi i rondellen. Bara för att upptäcka att passet inte blev av, ledaren dök aldrig upp. Lagen om de morgontröttas jävliga morgon... nja, vi fick en massa gratisbiljetter till.. ni gissade det, mer träning =)

Redan uppe ur sängen gick vi ett varv runt den stora dammen i Pildammarna och nu tänker vi belöna oss med frukostbuffé på Simpan, en synnerligen god anledning att ta sig ur sängen, förlåt soffan, för.

Har hunnit sätta på tvätt, tänker ta med alla förbannade ölburkar sen den långa efterfestens färd mot måndag som vi samlat på oss i helgen och sen ska jag handla inför middagen jag ska ha hemma ikväll. 
Med så här mycket tid kan jag ju uträtta stordåd. Eller illdåd. Bäst att inte vara vaken alltför många timmar på dygnet, vem vet vart det slutar...

tills nästa förvirrade blogg
/lide fix

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Ajajajajaj, du kanske borde trampa den där instruktören på tån el råka peta hnm i ögat under ngn yoga övning, utebli sådär när du släpat dig upp...
Jag har stått 20min på min crosstrainer jag fick för 3mån sen.
Det tycker jag är bra för att vara mig.
Kraaaam o puss i mängder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits