Styr den upp

Uppstyrd tillvaro... nja... men jag andas redan på ett annat sätt. 

Lägesrapporten efter den första dagen säger att jag älskar det! 
Böcker inhandlade, nåja, en saknas men what the F. Manana.
Räkningar betalade.
Facket uppstyrt.
Gymkort på g.
Jobb på g men det är faktiskt ingen panik... än.

Nu behöver jag bara ett hångel för att göra min höstplan komplett. 
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge. 

(Jaja, jag vet att jag inte är över det än men jag måste ju...har man inget val så har man inte, han har valt åt oss båda)

Humöret är på väg uppåt, helt klart. 
Snart kommer jag att vara lika hysteriskt odräglig som vanligt.
Det är då ni kommer att böna och be mig att gå ut och festa för att trötta ut mig.
Moahahahahha. 

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Oh vad glad jag blir nu! Tänkte på dig en hel massa & se, det verkar ha funkat! *S*
En korrigering dock..
Du e aldrig, ALDRIG odräglig! :D
Massa Kärlek & Kramar

2007-09-05 @ 18:10:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits