dagens andra blogg - är det nåt slags rekord?

Kan ju konstatera att jag har varit vaken helt åt helvete för tidigt idag. 

Har haft mina tjejer på middag... så mysigt... äppelpaj och allt. 
Underbaraste vännerna i världen, så lyckligt lottad är jag...
Hösten känns inte så illa, jag gillar ju mulet höstmys och blir förbannad när solen skiner vid fel tillfälle. 

Ångesten kryper i kroppen när jag är ensam dock. 
Har alldeles ont i magen just nu och känner att jag måste kämpa extra hårt med min egen osäkerhet. 
Måste mota den där känslan att jag vill springa min väg. 
Nån gång måste det vara sltsprunget, jag kan inte åka iväg varje gång det går åt helvete. 
Ändå drar det i mig, jag vill åka iväg och vara borta tills det gått över. 
Igen. 
Men jag ska inte. 
Jag ska bita ihop. 


Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Inte skall du var osäker när du är ensam.
Bara njuta av tystnaden.
Inse att du är alldeles perfekt och att en tid finns för allt, bara acceptera, gilla läget.
Många kramar hjärtat


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits