Spooky stuff

Vill inte ha några kommentarer på detta inlägget i stil med: " sånt finns inte"
Ni var inte här...

Igårkväll halvlåg jag i sängen med datorn i knät, tv:n igång på nåt skräp och halvslumrade när det började lukta bränt, riktigt bränt. Min första tanke var att datorn höll på att gå åt h-e men så var icke fallet... hoppade upp och stängde av tv:n men insåg ganska snabbt att lukten inte kom därifrån. 
Ut i köket, där stod TVÅ plattor på på högsta. Till saken hör att jag inte lagat mat sen i fredags. Sjukt.
Jag blev inte så rädd som man kunde tro... men blev desto mer förbannad. Stod alldeles naken mitt i lägenheten och gormade: NU RÄCKER DET!
Hahaha, om folk inte trott jag var galen innan lär det ju vara kört nu. 
Har hänt en del spooky stuff innan också så jag är övertygad om att jag inte är ensam här många gånger. Men det stör inte mig nämvärt. Förutom nu, jag vill inte gärna bli innebränd.

Och ja, skeptiker, jag har kollat om jag eventuellt har kunnat komma åt spisen när jag stängde fönstret. Stod där och gned mig i olika mindre smickrande positioner innan idag, måste sett vansinnigt roligt ut men hur jag än tog i vred sig inte knapparna. Så jag vet inte...

Annars längtar jag lite... och det kan jag ju fortsätta med till november är förbi. 




Kommentarer:
Postat av: Sabina

Men hallå där!!
Nu ska mammasabina gå på lite här.. *S*
Såååå, du slarvar med maten?! *fuuuuuuuu* (som felicia skulle ha sagt) Ajabaja.. Eller Babba som dom säger här... Vad e babba?!? Helt sjukt låter det! Jag vägar överge ajabaja, möjligen till ajaj men oftaste ett enkelt nej! :D

(tycker inte man ska ha ett "separat bebisspråk", bebisar e oxå människor & förtjänar inte att idiotifiseras)

Sedan tror jag inte du ska vara orolig. Säkert bara snälla spöken. Som skojar lite med dig för att du ska vara pigg, skärpt & vaken! :)
Inte snöa in i fel tankeslinga..

Och så avslutar jag med att tacka så otroligt mkt för de alldeles underbara bilder du gav mig! *asg* Skrattade så skärmen blev alldeles prickig!

(så i fortsättningen vill jag ha varningsflagg på denna typen av inlägg *S*)

Jättekramar & Tjarlek

2007-10-23 @ 08:09:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits