I saw your face in a dream last night...

Hjälp vad trött jag var när klockan ringde 06.40 imorse... kunde helt enkelt inte ta mig ur sängen. Inte så att jag var lite lat och inte pallade utan jag var så trött att det snurrade i min skalle 
(f ö en fantastisk låt med familjen, kolla in på www.myspace.com/familjen)
Alltså ligger jag fortfarande i sängen fast klockan är 12.30. Har försökt ställa klockan och ta mig upp flera ggr men det har varit lönlöst. Får läsa föreläsningsanteckningarna på nätet och hoppas på det bästa...

Åh så fint jag drömde inatt... vaknade med av att jag skrattade högt vid ett tillfälle. Galet men sant. Har en varm känsla i maggropen idag. 

Mitt (min? whatever...) ständiga mission att sprida kärlek har jag inte levt upp till på senaste tiden, arga ledsna tankar har blockerat mig. 
Nu är det dags att bubbla över igen tycker jag, blir man glad åt lite har man ju, som bekant mycket att vara glad åt.

Med ett lite annat perspektiv än förra veckan, om man säger så, jag lär mig nya saker hela tiden, underbart!  

Nu ska jag äta mysbrunch, läsa föreläsningsanteckningar och göra mig klar för jobbet.

Med kärlek i kroppen
L

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

A vision so bright and so clear...

Tack för att du finns gumman!!
Nej inte är det lätt just nu, ganska så mkt tvärtom som det bara kan bli...

Men jag är på benen sen får vi se.

Massiv av pusselikramar mitt hjärta!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits