Spurtande raksträckor

Det är mycket nu.

Nähä, vad ovanligt hör jag att ni tänker, jag hör er ända hit =)

Jobb tis-lör. Fast lördag får vi faktiskt se om jag orkar eller ej. Nån gång behöver man andpaus. 
Skola tis, ons, tors om jag inte minns fel. Minnet är, som sagt, bra men kort. 

I lördags gick jag hem i sällskap med min favorit och skulle kolla på film. 
Vännerna gick ut men jag orkade helt enkelt inte. 
Filmen blev det inte så mycket med, vi stereodäckade och sov i 14 timmar i sträck. 
Jodåsåatt. 
Tur att det var han, det kanske inte hade varit fullt så charmigt om det varit någon som inte känner mig lika väl. Nu är ju vi rätt lika trots allt, på gott och ont skulle man kanske kunna säga. 

Jag älskar ju mitt jobb... där får man vara sig själv, eller nån annan. Det är okej att kramas, skratta, gråta, spela teater, sjunga, vad man vill. Så skönt. 

Nu ska jag faktiskt kolla på film igen, favoritsysselsättning med favoritpersonen =)

I söndags såg vi Pirates 3, jag måste säga att den typen av bombastiskt äventyr med pirater passar mig alldeles utmärkt. Jag gillar det som fan. 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits