T, I, double G, RRR

Känner mig studsig idag, lite som Tiggr fakstiskt. Vaknade av att jag kände i hela kroppen att jag måste söka jobb på ett särskilt ställe. Nej vän av ordningen, det var inget konstigt i mitt kvällste, jag känner bara pepp helt enkelt. 

www.barista.cc är stället som fick mig överentusiastisk. Tänk om det är precis så bra som det låter ... även om det bara är hälften så bra är det ett stort steg i den riktningen jag vill gå! 

Helgen som gick har inte nämnts i min blogg, jag vet. Det var lite turbulens i min skalle efter i lördags. 

Blev anklagad för att ställa krav och övervaka varje steg någon tog. Det har gett upphov till stor munterhet bland dem som känner mig bäst såhär i efterhand men det var mindre roligt när det hände. Jösses, det är verkligen inte min grej att sprida såna vibbar, vilket gigantiskt missförstånd. Jag är nyfiken, ja, men det är positivt tycker jag. Dömer folk gör jag inte, eller jag är långt ifrån perfekt men jag gör mitt bästa för att låta bli. 
Min kusinvitamin undrade, precis som jag, vilken parallell verklighet han lever i, det kan inte vara samma som vår tyckte hon. Jag kan se varför det blev så, vi känner ju inte varandra så bra, än, lätt hänt att signaler tolkas fel. 
Vad jag i själv verket gjorde när han trodde att jag kollade upp honom tänker jag inte nämna här, haha, men det var något helt annat...

Nu är det helg och jag är fattig som en kyrkråtta. Vad jag ska göra med all denna överskottsenergin vetikatten. Gå och träna kanske? Först ska jag ta en tur till tippen, börjar bli stamgäst där =) Utrensning nummer tre på kort tid, tänk om man kunde göra likadant med all negativ energi som folk sprider omkring sig. Fast på den tippen skulle nog ingen vilja jobba.

Full fart framåt!


Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hej gumman! Håller tummarna för att du ska få jobbet.. Verkar vara en treeevlig arbetsplats.. Doftar säkert underbart där oxå!

Hoppas du har en toppenhelg.. Du har föresten blivit Utmanad.. Kolla in min blogg för att läsa mer!

P & K

2007-03-10 @ 11:28:13
Postat av: kottemor

Hahaha,joo det var en märklig anklagelse!
Kunde ej låta bli att skratta högt när du berättade!!;)

SÅ himla duktig du är som rensar ut!!!
Det är ett märkligt beteende när folk gör sånna saker,det är ju liksom sånt man ej gör förrens man flyttar...

Men massa pussar kramar och kärlek på dig gumman!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits