the struggle continues

Denna dagen kan bara bli bättre...
E alldeles ledsen inuti. Jag vet att de bara e tillfälligt men alldeles just nu känner jag mig urlakad. Som om en sak lagts på en annan ovanpå en oändlig ström av negativ energi som dragit mig med sig.
Bara att bita ihop hårt å vänta på att ångesten lägger sig.
Jag som älskar att jobba hittar ju fan inte rätt jobb, jag vägrar kompromissa mer.
De som känner mig vet att jag alltid skojar å säger: "jag träffar bara män som knarkar, eller har flickvän, eller min favorit; båda delar"
Nu kan jag äta upp mina egna ord. Jag vågar inte känna efter längre, bättre att bryta innan någon blir sårad. Lite sent påtänkt kanske. Kluven mellan två verkligheter som förmodligen e lika illa båda. Min kloka, fina mamma sa senast igår att de måste väl finnas ett tredje alternativ. Jag hoppas de. Ont gör de i alla fall.

Tydligen e de så att för att känna gränslös kärlek måste man tampas med sig själv först. Något att bita i, minst sagt.
Jag e mångfaldigt blessad med kärlek från alla håll å kanter men jag måste lära mig att vara snäll mot mig också...

Tur att man kan fly in i en alternativ verklighet.
Vill ni mig nåt hittar ni mig djupt inne i den sista Harry Potter-boken.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Har sagt det förr & säger igen.. Du verkar vara helt på rätt väg nu godingen min! Det e när man kommit så pass långt, e så pass less & piss på allt strul orsakat av "ofärdiga mankön", när man verkligen, VERKLIGEN känner in i djupet av ens själ att nu f#n e det nog, jag förtjänar bara det bästa det e då saker lossnar till det bättre..
Men, inte för att det behöver vara enkelt då heller.. Då e man ju så "strykrädd" att man inte vet om man ska våga tro på att det finns bra hannar & att en bra hanne skulle vara lika intresserad av en som man e av honom!
Men med öppenhet & sannhet mot sig själv & hanen så går det.. Men fy vad det e skrämmande i början! E lättare med "skit" för då vet man vad man får.. Att våga satsa på ngt bra, det e skrämmande.. Tänk om man skulle börja känna hopp, tillit, lycka & det sedan skulle visa sig vara en lögn, att man uppfattat allt fel!
Förlorad lycka e mer skrämmande än den största skit man kan finna.. Sjuk egentligen!
Du, tro mig när jag säger att du e inte värd annat än det bästa! Du e värd en MAN (för det första, inte en pojke) som respekterar dig, ser dig, har klarat av de största bitarna med sig själv & e villig att arbeta för att fortsätta utvecklas, du e värd all kärlek & trygghet. Du e värd att känna dig älskad & åtråd, du e värd att älska & åtrå!Du e värd att kunna vara dig själv fullt ut med en man. Kunna vara så stark, vild & spontan du e men samtidigt ska han klara av om/när du behöver kura ihop i hans famn & "vara liten", ingen ska & kan vara stark jämt!
Blä vad surt att jag bor här & du bor där.. Vi hade behövt bäla kannor av te känner jag! *ler*
Skickar en massa, massa pepp & kärlek.. Vill läsa HP jag oxå men har inte haft tid än.. E mkt med tandsprickning, blöjor, tvätt & renovering här just nu! :) Men.. HP står på kö.. Som så mkt annat!
Lova vara rädd om dig.. Ring om det e ngt!
All Kärlek & Allt Gott

2007-07-28 @ 07:52:44
Postat av: Kottemor

Usch hjärtat, du som förtjänar det allra superbästa:(
Hoppas hoppas hoppas du hittar ngt alternativ no3 snart!
Massvis av pusselikramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits