Andas

Jaha, då var man snart arbetslös igen... fast självvalt denna gången. Skönt faktiskt att inte känna sig jagad ständigt. Tror säkert att det hade kunnat bli hur bra som helst i längden men jag har inte tiden att vänta. Inte längre. 

Ska försöka vara ledig en vecka när min uppsägningstid är klar, gå på fin konsert med fina människor på Christinehof, gå på fina Möllevångsfestivalen och helt enkelt andas. Långsamt, fylla lungorna med nytt syre och smittsam kreativitet.

Känner hur tiden glider ifrån mig, den är dyrbar och jag tänker inte fylla den med negativ energi, det räcker nu. 

Jag har sagt det förut men det tål att sägas om och om igen, jag har de finaste vänner man kan önska sig. De finns där när man behöver det och även när man tror att man inte behöver det... kanske är det då de är viktigast. 

Och musiken, vad vore man utan musiken? 

Och litteraturen, ny tid att läsa, skriva, ja tack.

Står på lite skakig grund just nu men stabiliteten är nog i sikte. Tillförsikte =) skulle man kunna säga. 

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Vet du gumman, om en vecka och 2dgr har jag semester:)
Då MÅSTE vi ses!!!
Massor av pusselikramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits