Varför inte bli förkyld?

Ligger inne med vad jag tror är alla förkylningars moder... den bröt ut efter jag varit hos naprapaten och fått behandling för min axel. Min teori är att den legat i kroppen en längre tid och bara letat efter ett synnerligen olämpligt tillfälle att gå loss totalt. Som nu, när jag skulle provjobbat på ett ställe som jag verkligen vill jobba på. Jodå. Lagen om alltings jävlighet.

Jaja, jag ligger på soffan och frossar i soft och smörig musik. Japp, ni läste rätt. Men då menar jag inte nån sliskig list R&B utan mer gammal jazz, lite blues, skön reggae. Sånt som jag gillar.

Annars är jag på gott humör, har insett att det finns hopp att komma över min passion för en viss person. Under lång, lång tid har det inte pirrat i kroppen för någon annan men nu har det dykt upp någon i periferin som ... jag säger bara, det finns potentiellt bubbel. Attraktion, helt klart.

Jag får väldigt blandade känslor, lite sorgligt är det att allt. Även om det borde vara spännande och bra. Trodde knappt den dagen skulle komma när någon annan var intressant. Det måste bli så, helt enkelt, oavsett hur det känns innerst inne.

Kommentarer:
Postat av: kottemor

Ja detta var verkligen dålig tajming snäckan.
Det var en jävulsförkylning till att ploppa fram precis NU när du gått hemma oförkyld och ledig så länge,typiskt.

Attraktion?!
Vem,hur när men inget varför,men resten vill jag veta!!
Hahahhaa

Krya på dig hjärtat!!
pusselikramar

Postat av: Sabina

Det e väl såå typiskt det där! Skit oxå.. Kan det vara att det bröt ut just pga naprapaten? Vem vet hur det fungerar i kroppen ibland?!

Hoppas du ska krya på dig snabbare än snabbt!

Spännande, milt sagt men periferi attraktion! Håller tummarna det hårdaste jag kan för att det ska bli pirr på nära håll & att föremålet e värt allt det du har att ge..

Så mååånga kramar & se till att krya på dig nu!


*kaaarlek*

2007-01-31 @ 11:58:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits