resfeber

Idag har jag en sån dag när jag bara vill åka härifrån, bara dra. Skulle åkt till Brasilien med brorsan snart ju men nu ska han inte resa, ny flickvän å allt. De hade inte stoppat mig men men.
Skulle kunna tänka mig Thailand faktiskt, ska gå in å kolla om jag kan hitta nåt riktigt billigt. Måste komma bort lite innan jag blir galen... för en gångs skull önskar jag att jag hade någon som också kunde bara släppa allt å åka, brukar inte ha ngt emot att resa själv men idag e de bara en sån dag när jag inte gör mig så bra på egen hand.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Jaa.. Vore det inte för att mina bröst behövs här så skulle jag GLADELIGEN följa med! :) Framförallt nu när jag e så pisseless på att de två som borde vara självgående inte kan plocka undan ef sig! Dom VILL INTE ens försöka.. *gaaaaaahh* Så Frustrerad, lata jäklar! *skrattar trött*

Sorry, var tänkt det skulle bli pepp & så blev det spyor istället! :(

Jaja.. Peppkramar & Kärlek! (hade jag kunnat så hade jag följt med.. skulle varit görkul *ler*)

(Oh, oh.. Hur gick samtalet igår?!? *nyfiken*)

Postat av: Majja Star

Men hallå!
Vill du följa med till Thailand nästa nyår??
(planerbritt)
Jag är inte långt ifrån att klicka in en bokning, kommer nog ske i slutet av månaden.
PÖSS LÖV.

2007-01-12 @ 13:53:40
URL: http://majjastar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits