på tok försent

Intressant helg...
Känslorna man har för vissa människor e färskvara. När de blir för stötta, sårade å nötta försvinner de. De tar semester å bestämmer sig för att stanna borta.
Det hände med min cafe con leche. Han var här i helgen. Visst har vi bra sex, det kan ingen förneka, visst är det mysigt att gosa med en så välbekant människa. Men jag känner inte på samma sätt längre, nu är han en vän med förmåner.
Lite sorgligt men mest skönt... allra mest kom jag på mig själv med att önska att det kändes lika enkelt med.. ja, nivetvem. Lika avslappnat liksom. Fast när jag tänker efter är det nog mest jag själv som har misgivings. Egentligen.

Kommentarer:
Postat av: Toy

Tack finaste. Du har ett stort hjärta, lite kärleksgegga då og då.. og jag e glad att du finns i ett litet hörn av mitt liv.

og visst er kärlek en färskvara. går det frysa in?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits