Ännu en såndär störig lista =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa
Sådär en 6-7 stycken skulle jag tro

Vilken svordom använder du mest?
Men för helvete, eller jävla idiot

Äger du en iPod?
Inte än men snart, oh yes

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka? Helst inte.

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Definiera kallt skulle jag vilja säga.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Möllan eller Hemköp, det rockar

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja, om jag hade en riktigt bra kamera så gärna!

Vilken var den senaste filmen du såg?
ATL, en hiphopfilm... helt okej

Har någon av dina vänner barn?
Javisst! Å jag leker gärna med dem!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny dator, helt säkert! En bärbar mac å en i-pod.

Har någon någonsin kallat dig för lat?
Jajamen... slacker me.

Tar du någon medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
Räknas kamomillte?

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Hm... ska kolla... minsann... Jay-Z "Kingdom come"

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Ekologisk lättmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Mmm å man e inte tiger för inget, hahahaa

När var senast någon stötte på dig?
Dagligen på myspace men annars... inte alldeles länge sen ;)

Vad åt du till middag?
Risotto

Använder du huvtröjor?
Alltid

Kan du vissla?
Njäe men jag gör de ändå

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jupp

Vem var den senaste som ringde dig?
Hm... Grönis, ovanligt

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Bergodalbanan lr spökhuset

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Klart de gör, låt dem snacka. It's all fun and games 'til someone looses an eye

Vilket riktnummer befinner du dig i?
nollfyranoll

Tittade du på tecknat när du var liten?
Klaaaart

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Leonard, hehe, inte så stort, inte så bra heller.

Hur många syskon har du?
11 å 2 bonus

Vilken film kan du alla replikerna till?
Rocky 4

Äger du några band t-shirts?
eeeehm, tror inte de

När flög du senast?
Vet inte riktigt, de va ett tag sen

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
köksbord, hahahaha, får inte plats i mitt kök inte

Pratar du några andra språk?
engelska, spanska å okvalificerat skitsnack

Diskar du din egen disk?
ja, tyvärr

Har du gråtit offentligt?
Ja, vid ett flertal tillfällen. Första gången jag hörde Oavsett vad live på Hultsfred grät jag ohejdat mycket.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär, två stycken, ingen av dem funkar som de ska å deras dagar e räknade, tro mig! Två icke fungerande laptops ligger här å skräpar de me.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
De måste man ju, vad går livet annars ut på?

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har både och men har funderat en del på en tattoo till, kanske, kanske inte.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nä, de tycker jag inte.

Kan du kasta macka?
Klart jag kan!

Vem har du med dig in på bion?
Går lika gärna på bio själv som med någon.

Vad har du för väder?
Rätt gött.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Personligheten sitter inte i huden så... ja.

Har du en blogg?
Dööööh.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Latin/allmän språkkunskap å musik

När sov du senast på golvet?
Känns som att de inte va så länge sen...

Vilken är din favoritdrink?
drink? här dricks de bara shots.

Gillar du din boendesituation?
Den funkar, e vansinnigt ointresserad av heminredning.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Allt över fyra funkar bra, ett tag.

Äter du frukost dagligen?
Jag äter när jag vaknar men frukost vet jag inte om de skulle räknas som, har inga regelbundna tider alls.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade - ja, stressiga - galen stress ibland, luugnt ibland

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under
lektionerna?
Alltid

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas lr passionsfrukt

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Beror på vad jag köper, i mat intresserar mig näringsinnehållet å den miljömässiga aspekten.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
33

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja verkligen, fast de kan man inte tro när man läser min blogg.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
En sexistisk jubelidiot på EURORENT. Uppenbarligen kan man inte köra skåpbil om man e kvinna, sen kvittar de om man kört skåpbil i alla tretton år man haft körkort. Hade jag varit våldsam hade jag slitit den lille översittaren över disken å bankat skiten ur hnm.

Vad var det senaste du åt?
Röda vindruvor å två dadlar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma ville att jag skulle heta Ida men pappa tyckte Linda å sen enades de om Linda för de e mer internationellt. Så enkelt va de. Fast jag gillar Greta bättre.

Gillar du senap?
Oh ja, gärna hemgjord.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Cheer up, it might never bloody happen. (abfab-visdom)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaaaa, fast jag skulle va livrädd.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Beror lite på, oftast på sidan men på rygg/mage me kudden över huvet funkar

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Jaa, verkligen! Ju mer kärlek desto bättre!

Skulle du säga att du är trendig?
Hahaha, frågan e väl om andra skulle anse mig trendig. Jag har noll koll.

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd
dig på en dejt,hur skulle du reagera?
Svår fråga, jag vill aldrig såra någons känslor ju... skulle nog försöka tacka nej på ett snällt sätt.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte
gör det?
Om de e viktigt lr jag väldigt gärna vill att de ska ringa så ja. Men jag e inte långsint på något sätt, de e snabbt glömt. Släpp å gå vidare.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
De e ganska många de men den som fick mig att gråta mest var nog "Rosario är död" för den e sann å outhärdlig.

Tycker du att du är attraktiv?
Asså, de där e klurigt. Jag ser ju mig själv i alla möjliga tillstånd å jag e verkligen inte till min fördel i alla lägen, hahaha.

Vad är du allergisk mot?
Sötningsmedel å damm.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga
förpliktelser?
Jag dömer ingen, om ingen blir sårad, kör på!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte varje gång jag äter kött, nej. Däremot tycker jag egentligen inte att de finns försvarbara anledningar att äta kött. Inte miljömässigt å inte moraliskt heller. Men som sagt, jag dömer ingen, äter ju kött själv, om än i mycket små mängder.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Om jag får välja själv? Darth.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits